Onsdag

Har varit en riktigt seg dag idag.. Nej usch hatar att få gå upp tidigt på morgonen. Men nu har halva veckan gått iallfall. Slutar 13:15 på fredag tror jag så ska ta en buss till rockhammar 13:40 och går till mammas jobb hon slutar halv 3 så det blir bra.! Längtar till helgen så jävla mycket så jag får sova ut! Ska dra till Arboga i helgen och fira min födelsedag sisådär en vecka efter min födelsedag. Idag slutade jag 14:15 så jag drog till affären och köpte hårfärg och en chokladkaka. Så satt och mumsa choklad i bussen hem. Stack tillbaka till skolan vid 3 så jag hann med bussen hem. Sjukt halt det var idag.. Var nära på att halka på arselt i morse åhh hatar halka. gör inte ni det?!

Vad tycker ni jag ska göra med mitt hår? Ha kvar mitt mörka hår eller färga ljusare. Många säger att jag passar i mörkt.Så jag köpte mörk brunt idag. För utväxten börjar växa ut igen. Så blir väl att färga mörkbrunt. Men vad säger ni? Ljusare eller ska jag ha kvar mitt mörka hår.
 
Nu har jag suttit och kolla på en serie på 4an som nyss har slut. En serie i 3 delar. Som har gått sedan i måndags. Vet inte vad den hette nu igen. Men den var bra. Nu ska jag sätta upp håret i en tofs och sätta på en ansiktsmask sen blir det sängen för mig.

Kommentarer
Elin

Allt bra?



Blogg: http://elinkristensson.blogg.se
2013-01-10 @ 11:00:56
ronja

hihih



Blogg: http://rronjamolly.blogg.se
2013-01-10 @ 15:05:19




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback