Godnatt

Säger godnatt för kommer nu lägga mig framför tven och bara mysa. Ska till skolan imorgon. Om jag inte har dunder mensvärk. Tror jag börjar få jäkelskapet usch hatart. Men får hoppas att jag inte har mensvärk  för då kan jag inte gå. Hatar att ha de. Slutar 15:10 i morgon så de är den senaste tiden att sluta, bläöö! Har elevensval sista timmen så de är ju ganska skönt. Hoppas jag fick textilslöjd annars är jag död.
Utveckling samtal på onsdag, DÖDA mig! Jag ska snacka med min handledare i morgon om mitt återgärdprogram usch.
vi hörs i morgon puss!

Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG

det har varft en bra dag tack :)
Har du fått en bra start på nya veckan? kram :)



Blogg: http://belladavis.myshowroom.se
2012-09-17 @ 23:39:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback