Om du följer alla regler, missar du det roliga.

Mitt första inlägg här då. Hoppar runt i alla bloggportaler tycker jag. Kommer iallfall driva denna modeblogg,kommer inte bara blogga om mode. Kommer skriva om min vardag också. Jag har ett stort intresse för hästar, har en hästblogg horselifebyemelie den är inte igång en eller hur man ska säga. Ska få en grymt snygg design till den som en tjej håller på och fixar till mig. Jag går i nian i Frövi, ett litet samhälla utanför Örebro. Jag gillar inte skolan så värst mycket. Men ska överleva ett år till. Sen ska jag börja på gymnasiet. Och jag vet inte vad jag ska välja, Kvinnersta inom hästlinjen, eller stylistlinjen. Men de svävar mot hästlinjen. Har ett stort intresse för styling och makeup. Men jag tror att jag inte kommer få så mycket jobb inom det. Så kommer bara ha styling som hobby. Och ha hästarna som jobb. Jag är som sagt 15 år gammal, men fyller 16 i januari. Kanske långt dit kanske ni tänker men längtar faktiskt till det haha. Bor i en byhåla i Lindesberg kommun(utanför örebro).
Vad jag gör på min fritid då? Jo jag rider på min häst Kommandos Minne, ett nordsvenskt sto på 23 år. Jag har fem stycken ponnysar också. Läs mer om dom på hästbloggen. Är mycket med mina fina vänner när jag har tid och när jag inte är i stallet. Och när jag har tid över, så brukar jag sticka in till stan och nöja mig lite, med shopping och gottis saker.
Kontakta mig? [email protected]
fb; @Emelie Eriksson
Instagram; emelierikszon
kik; emelieerikszon

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback